Dotkliwy ból oka i lewej strony głowy

6 lipca 2015, 15:31 · Veneficium

Dotkliwy ból oka i lewej strony głowy

elo, to bylo okolo 4 dni temu, spedzajac czas przy komputerze poczulem dotkliwy bol oka i lewej strony głowy.

Przerwalem sobie grę i poszedlem cos zjesc. Jedzac zauwazylem ze mam duze problemy z mową,myśleniem nagle wszystko zawirowalo w moim umysle, nie pamietalem istotnych rzeczy, nie moglem skladac zdan, slowa mi sie mieszaly. Poszedlem spac i po 4 godzinach to przeszlo. Bylem u lekarza po 2 dniach, ale on nic nie stwierdził, powiedzial ze nie mam zadnych objawow neurologicznych.

i kurde czytałem ze to moze byc wylewe ale chce zapytac sie expertow z tego bloga

-1 △|▽

  • Quos (-1): zejdź z kompa ;)

Komentarze (13):


Majlo Be
6 lipca 2015, 15:38

Pierwsza zasada - nie wyszukuj chorób w Google. Kiedyś mało zawału nie dostałem jak wyczytałem, że mały pieprzyk na nodze to może być białaczka. Zwalczyłem moją dolegliwość maścią... No ale nie odbiegając od tematu - u jakiego lekarza byłeś ? Może umów się na wizytę do neurologa 🤬

0 △|▽


    Veneficium
    6 lipca 2015, 15:42

    bylem w szpitalu 😝

    no i ide, no i baba mnie sprawdza no i mowi

    ile grasz?

    no ja mowie ze gram 2 godziny.

    a ona sie pyta czy gram w strzelanki.

    ja mowie ze gram w tę grę.

    sprawdziła mi spojowki, powiedziała ze mam przekrwione i ze jestem odwodniony i dla tego bol glowy. alesz kurde chyba bol glowy nie daje efektu ze nie moglem mowic.

    no i poszedlem.

    0 △|▽


      Majlo Be
      6 lipca 2015, 15:44

      Nie chcę cię martwić, zresztą lekarzem to ja nie jestem więc mogę się mylić, ale objawy wskazują albo na udar słoneczny, albo na przegrzanie i przemęczenie organizmu 🤬 Możesz się uśmiechać ? 😝 Podczas udaru powoli siada mimika twarzy.

      0 △|▽


        Nifael
        6 lipca 2015, 16:40

        To wszystko przez nadmierne granie na kompie

        -1 △|▽

        • Quos (-1): Nie wszystko

        Mateusiak
        6 lipca 2015, 16:45

        Dobry tekst na piosenkę 😝

        0 △|▽


          Veneficium
          6 lipca 2015, 19:36

          Odświeżam, pomoże mi ktoś?

          0 △|▽


            Thomas Ward
            6 lipca 2015, 19:40

            to może być rozwijający się autyzm, a neurolog pokpił sobie sprawę.

            1 △|▽

            • Veneficium (+1): no wlasnie. ałtyzmm

            Syn Maćkowy
            6 lipca 2015, 19:53

            Na pewno ktoś ci pomoże na forum gry w której możesz grać paladynem lub tropicielem. Lekarzy tu nie szukaj.

            0 △|▽


              Deemz
              6 lipca 2015, 19:59

              Pewnie za blisko masz oczy przed monitorem, powinienes miec troche dalej glowe.

              0 △|▽


                Veneficium
                6 lipca 2015, 20:07

                szuak jak jakis mag albo woj mi odpowie.

                @Shoyi:

                ale mam metr monitor od oczu 😝

                0 △|▽


                  Fapuszek
                  6 lipca 2015, 20:15

                  Za długo grałeś i tyle.

                  0 △|▽


                    Silv
                    6 lipca 2015, 20:29

                    @Veneficium:

                    Mam często po grze że mi serce jak by w nocy migocze lub ma zaburzony rytm ale nigdy czegoś takiego 😝

                    0 △|▽


                      Quos
                      6 lipca 2015, 20:35

                      Niestety masz raka i co najmniej 5 chorób wenerycznych, nie wykluczając AIDS. Przykro mi

                      -4 △|▽

                      • Thomas Ward (-1): idź być zabawnym gdzie indziej
                      • Veneficium (-1): niesmieszne to ze masz hiva nie znaczy ze ja
                      • Majlo Be (-1): Śmieszne...
                      • Nifael (-1): Próbujesz być śmieszny. Ale tylko próbujesz.